عاشق شدن در فضای مجازی

جواب پسر به خواستگاری دختر در فضای مجازی

سلام خدا قوت
پسري 24 ساله و با شغل فرهنگي هستم. من پيجي در اينستا دارم كه گاها پست ميزارم و لينكي گذاشته بودم كه به صورت ناشناس با من گفت و گو كنن. در اينستا دختر خانمي اومد و بعد از فالوو كردن من گفتن كه بك بدين و منم گفتم كه دختر فالوو نميكنم و عكس ايشونو ديدم كه بدحجاب بودن و بهشون گفتم رعايت كنن و قبول كردن. بعد از مدتي اين خانم به صورت ناشناس پيام دادن گفتن كه ميخان آشنا بشن و منم اولش پرسيدم شما كي هستين ولي نگفتن، بعد از چند روز فهميدم كه همون دختر بدحجابن، قبل از اينكه بدونم ايشونن خيلي سردرگم بودن و هي ميگفتن كه من قاطي كردم و اصلا نميدونم كارم درسته يا نه ولي يجوري عاشق من شده و ايشون از شهري از استان كناري ما هستن و خيلي آشنا نشدم با ايشون، فقط پرسيدم شما چه حسني دارين كه من اين فاصله رو تحمل كنم و بيام سراغ شما مثلا نماز شب خونين يا حافظ قرآنين و يا كلاس قرآن دارين و .... و از ايشون پرسيدم نماز و روزه ميگيرين و گفتن كه بله.
اما بعد از اينكه فهميدم همون دختر بدحجاب هستن خيلي تند باهاشون برخورد كردم و گفتم شما منو چي فرض كردين و... و اونم گفت كه عكسو به خاطر من گذاشته بود و ميخاست منو امتحان كنه كه الكي مذهبي نيستم، و پرسيدم چادري هستين گفتن كه عاشق اونايي هستن كه چادري هستن و آرزشونه كه چادري بشن و منم ديدم كه ايشون بد حجابن گفتم ديگه مزاحم نشين ولي هر ازگاهي پيام ميده.

من خودم مومن صددرصدي نيستم ولي به واجبات پايبندم و ولايي و انقلابي و بچه بسيجي هستم و دوست دارم كه طرفم هم اينطور باشه و با حجاب.
الان من چكار كنم تو اين وضعيت؟ ایا بيشتر باهاشون آشنا بشم يا كلا جواب ندم .
خواهش ميكنم جواب كلي ندين ، جزيي بگين.
من تو يه روستايي هستم كه خيلي به استاد اخلاق و مشاور و اينا دسترسي ندارم و اين سايت اميد من هست.
ممنون كه وقت ميزارين وبا حوصله ميخونين و جواب ميدين.